به آفرید آزادی خواهی از خراسان

به آفرید آزادی خواهی از خراسان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : میثم پاپی مطلق

توضیحات

. آزادی و آزادی خواهی و نگرش های اینگونه حاصل تراوشات تغییر طلبانه ی جامعه ی بشری در طول تاریخ می باشد . در تمام جهان آزادی خواهان و نوگرایان بسیاری وجود داشته اند که به درستی یا نادرستی دست به این خیزش بزرگ زده اند که خروجی و نتیجه ی ان تا سالها بر چهره ی آن دیار نمود داشته یا این خیزش به نتیجه رسیده یا شکست خورده است . در ایران نیز در طول تاریخ 0777 ساله خیزش ها و شورشها و تقابل های بساری بر ای دست یابی به اهداف و آرمانهای ملی و قومی صورت پذیرفته که گاها نتیجه ی بلعکس هم داده است. شاید تاثیر گذارترین و مهمترین خیزش های تاریخ ایران به خیزش گروهها و نهادها و مردم بر علیه تازش گران بیابان های شبه جزیره باز می گردد. خیزش گران هر کدام به گونه ای علم آزادی خواهی را برافراشتند عده ای چون بابک و مازیار و یعقوب لیث و استادسیس از راه نظامی عده ای چون خاندان برامکه و کیان از راهسیاسی و عده ای چون چهر آورد و به آفرید علم دینی را در دست گرفتند. این کتابچه پیرامون یکی از آزادی اندیشان است . حق تکثیر: نگارش توسط خودم می باشد و حق تکثیر مانعی ندارد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری