آداب سخن: بحث مختصری درباره ی اصول فن خطابه در غرب

آداب سخن: بحث مختصری درباره ی اصول فن خطابه در غرب

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی پاشا صالح

توضیحات

علی پاشا صالح در چاپ دوم این کتاب مطالبی به آن افزوده و آن را تکمیل نموده است. این کتاب درباره اصول فن خطابه در غرب و راه و رسم مباحثه آنان است که با توجه به تعالیم قرآن کریم و سخنان اهل بیت به علم آموزی دنبال شده و غرض آشنایی بیشتر با طرز فکر آنان است. قرآن از نظر برخی علمای غرب، علت لزوم این بحث، نگاهی به تاریخ سخنوری در اروپا و امریکا، آداب شنونده،‌ آداب گوینده و مراحل سه گانه سخنوری، شیوه های نوین در مباحثات علنی و عمومی، بیست و هشت اندرز به رؤسای مجالس سخنرانی،‌ نمره به خودتا در مورد رئیس مجلس بودن، مهمترین کلاس تربیت اجتماعی و سخنوری از لحاظ روانشناسی مباحث این کتاب است. برخی سخنرانی های اروپا و امریکا نیز ضمیمه این چاپ شده است. مؤلف فهرست اعلام، منابع و مراجع و کتب مربوطه را نیز در پایان کتاب، ترتیب داده است. این چاپ در سال 1338 توسط انتشارات دانشگاه تهران به دوستداران این مباحث عرضه شد. حق تکثیر: انتشارات دانشگاه تهران، 1338
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری