زندگی و آثار تام کروز

زندگی و آثار تام کروز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

ترجمه و تالیف: کامبیز توانا زندگینامه و آثارشناسی توماس کروز مپاتر آی.وی سرگذشت و سر تکوین بازیگری چهره هایی که به نوعی در تاریخ سینما مطرح شده اند برای علاقه مندان هنر سینما خالی از فایده نیست. ترجمه و گردآوری چنین مجموعه هایی در مورد بازیگران سرشناس و پرطرفدار، با این نیت صورت میگیرد که تاریخ بی دروغ سینما، از گردآوری و تدوین خاطرات و سرگشت چهره ها و شخصیتهای فعال در این عرصه در کنار طرح دیدگاه ها و نقدهای واقع بینانه درباره آنها پدید میآید. تام کروز هنرمندی است که در بین علاقه مندان سینما به خصوص طیف جوان، جایگاهی خاص به خود اختصاص داده است. وی با استفاده از چهره جذاب، سمپاتیک و دلنشین و به ویژه سینمایی خود، تاکنون در تعداد قابل توجهی فیلم، بعنوان بازیگر اول ظاهر شده و توجه بسیاری از مخاطبان سینما را به خود جلب کرده است. حق تکثیر :‌ ت‍ه‍ران‌: نشر ق‍ص‍ی‍ده‌، ۱۳۷۸.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری