ب‍س‍ت‍ری‌ از گ‍ل‍ه‍ای‌ رز: ترانه های بن جووی ( Bon Jovi )

ب‍س‍ت‍ری‌ از گ‍ل‍ه‍ای‌ رز: ترانه های بن جووی ( Bon Jovi )

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

ب‍س‍ت‍ری‌ از گ‍ل‍ه‍ای‌ رز =‎ :Bed of Roses‬م‍ج‍م‍وع‍ه‌ ک‍ام‍ل‌ ت‍ران‍ه‌ه‍ای ‌‎BON JOVI‬ (بون جووی) این گروه در سال ۱۹۸۳ میلادی توسط جان بون جووی به عنوان خواننده ٬ ریچی سمبورا به عنوان گیتاریست ٬ دیوید برایان به عنوان نوازنده کیبورد ٬ الک جان ساچ به عنوان بیسیت و تیکو تورس به عنوان نوازنده درام تشکیل شد. به غیر از الک جان ساچ که در سال ۱۹۹۴ گروه را ترک نمود٬ گروه چیدمان خود را ظرف ۲۵ سال حفظ نموده. پس از دو البوم نیمه موفق در سالهای ۱۹۸۴ و ۱۹۸۵ گروه با انتشار دو البوم Slippery When Wet در سال ۱۹۸۶ و new jersey در سال ۱۹۸۸ به موفقیت بزرگی دست یافت به طوری که این دو آلبوم در مجموع فقط در ایالات متحده ۱۹ میلیون نسخه فروش کرد و گروه را به یک گروه فوق ستاره راک تبدیل نمود.این گروه به فعالیت خود در دهه ۹۰ ادامه داد و آلبوم موفق Keep the Faith را در سال ۱۹۹۲ منتشر کرد که موفق به دریافت جایزه double platinum شد.بون جووی در سال ۲۰۰۶ موفق به دریافت جایزه گرمی برای اجرای کانتری آهنگ Who Says You Can't Go Home به همراه جنیفر نتلس شد. همچنین برای آهنگهای Crush, Bounce, و Lost Highway نامزد دریافت جایزه گرمی شد. حق تکثیر: ت‍ه‍ران‌: دژ، ۱۳۸۰.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری