Boost Your Chess 3 - Mastery

Boost Your Chess 3 - Mastery

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Artur Yusupov

توضیحات

آرتور یوسوپف روسی ، مقیم آلمان ، از برجسته ترین شطرنجبازان دو دهه آخر قرن گذشته ، سال ها مرد شماره 3 شطرنج جهان بعد از کاسپاروف و کارپف بوده است . او علاوه براین در کنار مارک دوورتسکی ، برجسته ترین تئوریسین تاریخ شطرنج ، سالها مربی بسیاری از استادان شطرنج و در رأس آن ها ویسواناتان آناند ، معروف به ببر مَدرَس و ویشی بوده است. یوسوپف علاوه بر همکاری با دوورتسکی در خلق آثار بسیار ارزشمند مکتوب ، خود از چند سال قبل با انتشار کتاب های آموزشی 9 گانه : 1. شطرنج خود را بسازید: - (Build up your chess) 3 جلد 2. شطرنج خود را پیشرفت دهید: 3 -(Boost your chess) جلد 3. شطرنج خود را متحوّل کنید: -(Chess Evolution) 3جلد جایگاهی ویژه در بین نظریه پردازان تاریخ شطرنج پیدا کرد ، تا جایی که مدال بلیافسکی فدراسیون جهانی شطرنج را بالاتر از کاسپاروف و دوورتسکی ، به خود اختصاص داد . این مجموعه کتاب ها اکنون به عنوان معتبرترین کتاب های آموزشی توسط مربیان بزرگ تدریس می شوند و اعتبارش روز به روز بیشتر می گردد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری