بررسی مشکلات توسعة سیاسی و اقتصادی بلند مدت در ایران

بررسی مشکلات توسعة سیاسی و اقتصادی بلند مدت در ایران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدعلی همایون کاتوزیان

توضیحات

نویسنده:محمد علی ھمایون کاتوزیان مقاله ای کوتاه محمد علی همایون کاتوزیان (متولد ۲۶ آبان ۱۳۲۱، تهران) که در ایران وی را به نام همایون کاتوزیان نیز می‌شناسند، اقتصاددان، تاریخ‌ نگار، و دانشمند علوم سیاسی و منتقد ادبی است که زمینه تحقیق مورد علاقه‌اش مسائل مربوط به ایران می‌باشد. تحصیلات رسمی دانشگاهی کاتوزیان در اقتصاد و جامعه شناسی است و وی به طور همزمان در مطالعاتش را در زمینه تاریخ و ادبیات ایران تا سطح پیشرفته آکادمیک ادامه داده‌است. کاتوزیان در تهران به دنیا آمد و پس از فراغت از تحصیل از دبیرستان البرز و گذراندن یک سال در دانشگاه تهران، برای خواندن رشته اقتصاد به انگلستان رفت. او در سال ۱۹۶۷ لیسانسش را از دانشگاه بیرمنگام اخذ کرد. در سال ۱۹۶۸ فوق لیسانس را از دانشگاه لندن و در سال ۱۹۸۴ دکترایش را از دانشگاه کنت در کانتربری گرفت. در سال‌های بین ۱۹۶۸ تا ۱۹۸۶ در انگلستان، ایران، کانادا و ایالات متحده اقتصاد درس داد. او در حال حاضر در بخش مطالعات شرقی دانشگاه آکسفورد مشغول به کار است. کاتوزیان یک پسر و یک دختر دارد که هر دو در آکسفورد زندگی می‌کنند. منشا مقاله :بخارا ،ش ۶۸، ۶۹ ، آذر- اسفند ۱۳۸۷ : ص ۵۰۲- ۵۰۵
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری