آموزش کامل back track

آموزش کامل back track

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علیرضا عظیم زاده

توضیحات

لینوکس بک ترک یک توزیع لینوکس مبتنی بر GNU است که برای کشف نقاط ضعف امنیتی سیستمهای مختلف تهیه شده و به صورت یک دی وی دی لایو (بدون نیاز به نصب و یا وجود هارد دیسک) در اختیار همه قرار گرفته است در حال حاضر آخرین آن نسخه بک ترک 5 است که از سایت رسمی بک ترک قابل دریافت است - از AMSH4K3R : دیگه قابل دریافت نیست به kali.org مراجعه کنید . بک ترک مبتنی بر Ubuntu 10.04 با هسته نسخه 2٫6 ساخته شده است.پروژه ی بک ترک دیگر توسط تیم سازنده ی آن پشتیبانی نمی شود و کالی جایگزین آن شده است. بک ترک برای تمام مخاطبان از نوابغ و کهنه کاران امنیت تا نو آموزان هنرهای سیاه ساخته شده و سریع ترین و آسان ترین راه تست امنیت سیستم های کامپیوتری، شبکه ها و سایتهای اینترنتی است. جالب این است که بدانید گروه های کلاه سیاه زیرزمینی و هم متخصصان امنیتی که برای دولت های کشورشان کار می کنند از جمله مشتریان اصلی بک ترک هستند. ابزار های بک ترک : بک ترک رنج وسیعی از ابزار های پسورد کرکر و نیز ابزار های هک وب سرور و شبکه را شامل می شود .ابزارهای بک ترکدر 11 طبقه دسته بندی شده اند: 1- جمع آوری اطلاعات 2-شناسایی نقاط ضعف3-آنالیز شبکه های بی سیم4-کسب مجوز5- بازیابی و بازجویی دیجیتال یا همان پزشک قانونی دیجیتال 6-نقشه یابی شبکه7-آنالیز برنامه های تحت وب8-کشف حفره های امنیتی9-کسب دسترسی غیر مجاز10-مهندسی معکوس11-Voice Over IP(VOIP) کاربران عزیز این سیستم دیگر پشتیبانی نمی شود بنابراین به سیستم و اموزش های کالی لینوکس مراجعه کنید حق تکثیر: دارد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری