بیا برایت قصه ای بگویم

بیا برایت قصه ای بگویم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : خورخه بوکای

توضیحات

پیشگفتار مترجم خورخه بوکای از میان نویسندگان آمریکای لاتین چهره کمتر شناخته شده ای برای خوانندگان ایرانی است. بوکای متولد سال ١٩٤٩ در بوئنوس آیرس آرژانتین، نویسنده، روانکاو و درمانگر جامع ١ است. ازجمله اثرهای او می‌توان به کتاب¬های «داستان های تفکرانگیز»، «با چشمان باز عاشق باش» و «روی من حساب کن» را می‌توان نام برد. کتابی که در دست دارید، مشاهده های بوکای در جریان فعالیت های روانپزشکی اش و نیز نظریاتش در مورد روان انسانی است که به زبان داستانی آنها را بیان کرده است. شاید برای خوانندگان ایرانی که به گنج گرانبار ادبیات فارسی دسترسی دارند، برخی از این داستان ها آشنا یا تکراری باشند، اما ترکیب این داستان ها با موضوعات روانشناسی و برداشت نوین بوکای از این داستان ها مانع از ملالت خوانندگان می‌شود و دریچه جدیدی برای نگریستن به داستان-های کهن باز می‌کند. حق تکثیر: حق تکثیر یا تجدید چاپ و بهره‌برداری و نشر و پخش هر ترجمه‌ای با مترجم است. چاپ یکم، تابستان 1387 چاپخانه گردون، برلین
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری