شمع سوزان

شمع سوزان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : هانس کریستین آندرسن

توضیحات

. این اثر داستان نیست بلکه یک نثر احساسی درباره خیر و شر است و هرگز نمی توان آن را در کنار داستان هایی مانند جوجه اردک زشت قرار داد. کارشناسان سند شناسی با بررسی آزمایشگاهی قدمت نوشته ها اعلام کردند که اندرسون این صفحه کاغذ زرد رنگ را که به تازگی پیدا شده بین ۱۷ تا ۲۱ سالگی مکتوب کرده است . در بخشی از این کتاب می خوانیم: شعله های آتش زیر دیگ می سوختند هیزم ها که آتش به جاننشان افتاده بود، سرو صدای زیادی به راه انداخته بودند. چربی بدن گوسفند کوچولو توی دیگ می جوشید و دیگ داغ هم پدر شمع بود و هم گهواره او.شمع سوزان خوش اندام، سفید ، محکم و بی عیب بود، آنقدر زیبا که همه برای او آینده روشن درخشانی را پیش بینی می کردند و هیچ کس شک نداشت که او شمع خوشبختی خواهد شد.شمع سوزان از مادرش گوسفند کوچولو سفیدی و زیبایی را به ارث برده بوده، مادرش هم چیزهایی هم درباره زندگی به او یاد داده بود، وقتی چربی گوسفند کوچولو زیبا آب شد شمع قصه ما هم به دنیا آمد، او از پدرش، دیگ داغ شوق سوختن را آموخته بود ،پدرش به او یاد داده بود که باید تا مغز استخوانش بسوزد برای اینکه بدرخشد و به دنیا روشنی هدیه دهد ، شمع سوزان با گرمی و حرارت و شور سوختن به دنیا آمدو بزرگ شد… برگرفته از سایت بوک نما
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری