چارلی چاپلین: حدیث نفس

چارلی چاپلین: حدیث نفس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد جعفری

توضیحات

« وقتی به اتاق رختکن می رفتم به خود گفتم بهتر است شلوار گل و گشاد بپوشم و عصایی نازک به دست بگیرم و یک جفت کفش گت و گنده به پا کنم و کلاه دربی هم برسر گذارم . دلم می خواست ظاهری بی قواره و ناجور داشته باشم : شلوارگشاد ، کت تنگ ، کلاه کوچک و کفش های بسیار بزرگ .»و بدین ترتیب بزرگ ترین بازیگر و کارگردان کمدی پا به عالم سینما گذاشت ... سِر چارلز اسپنسر چاپلین (۱۶ آوریل ۱۸۸۹ - ۲۵ دسامبر ۱۹۷۷) یکی از مشهورترین بازیگران و همچنین کارگردان و موسیقی‌دان برجسته هالیوود و برنده جایزه اسکار است. بیشتر فیلم‌های او کمدی و صامت هستند.چاپلین در زمینه سینما بیش از ۶۵ سال فعالیت کرد که شروع فعالیتهای وی از سالن ویکتوریا انگلستان به عنوان پسربچه‌ای آغاز شد و تا سن ۸۸ سالگی ادامه یافت. وی در سال ۱۹۱۹ همراه با تعدادی از دوستان سینمایی خود اتحادیه سینماگران را تاسیس کرد. حق تکثیر: نشر بلوچ - ۱۳۵۷ - تهران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری