چه باید کرد؟

چه باید کرد؟

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی شریعتی

توضیحات

. کتاب چه باید کرد ؟ جلد 20 از مجموعه آثار مرحوم دکتر علی شریعتی است. از تاثیر گذارترین متفکران و نو اندیشان ایرانی کسی نبود جز دکتر علی شریعتی. او که با شخصیتی نو و جذاب و سخنانی پرحرارت توانست قشر عظیمی از مردم مخصوصا جوانان را بخود جذب کند،سعی کرد با نگرشی که داشت درد را بشناسد و درمان ارائه دهد. کتاب حاضر نیز به همین قضیه ی مهم می پردازد که چه باید کرد !؟ و بخصوص قشر بیدار و متعهد جامعه چه وظایفی دارند ؟ آیا فقط باید بنالند یا وقت عمل کردن هم رسیده است؟ آیا با تئوری پردازی و نظریه بازی صرف دردی از مشکلات این جامعه برطرف خواهد شد؟ آیا با شناخت غلط از سنت و سنت ستیزی می توان جامعه ای مدرن ساخت؟ آیا اصول مدرن را مطلقا باید بپذیریم و عین همان گفتمان اروپایی را بخواهیم در کشور خود پیاده کنیم بدون در نظر گرفتن ریشه های فرهنگی خویش؟ وظیفه ی روشنفکر چیست؟ فهرست مطالب پیام امید به روشنفکران مسئول روشنفکر و مسئولیت او در جامعه مخروط جامعه شناسی فرهنگی راه سوم خود آگاهی و استحمار از کجا آغاز کنیم؟ استخراج و تصفیه منابع فرهنگی چه باید کرد؟ روشنفکر مسئول کیست؟ رابطه روشنفکر با جامعه پرسش و پاسخ پیام امید به روشنفکران مسئول
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری