آمیشتحبیب

آمیشتحبیب

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محسن میگلی

توضیحات

رمان برگرفته از خاطرات زندگی پدری است که توسط فرزندش نقل می شود. این داستان شما را از جنگ جهانی اول تا جنگ ایران و عراق سوار بر خاطرات، هدایت می کند. چالش های پیش روی فردی را که سالها در آبادان، خارگ و بوشهر زندگی می کرده را در جامعه پیش از انقلاب تا پس از انقلاب روایت می کند. برای معرفی کتاب نه فصل آن در 45 صفحه را تقدیم می نمایم. در قسمتی از داستان به کودتای 28 مرداد رسیده و در قسمت دیگر به توسعه میدان نفتی جزیره خارگ وارد می شویم. گاهی ساخت اسکله های بندری آبادان مطرح است و در جایی منبر رفتن آقایان جنتی و مکارم شیرازی و .. در آبادان مسجد ولیعصر در حدود 60 سال پیش اشاره می شود. سرانجام داستان با نحوه شهید شدن اولین شهید دانش آموزی بوشهر که فرزند آخر شخص اول داستان است، فرود می آید. حق تکثیر: نویسنده. اثر را به شرکت روژان مهر بوشهر تقدیم می نمایم.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری