چشم انداز جهانی و ویژگی های ایرانی مطبوعات

چشم انداز جهانی و ویژگی های ایرانی مطبوعات

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : غلامحسین صالحیار

توضیحات

موضوع کتاب، مطبوعات با تاکید بر مطبوعات ایران است. تقسیم بندی کلی کتاب حاضر استوار بر دو بخش تحولات تاریخی و چشم انداز جهانی مطبوعات و همچنین ویژگی های مطبوعات ایران در طول 140 سال می باشد. نویسنده در تلاش است تا با بررسی منشا پیدایش رسانه ها و نیازهای روزافزون بشر به آن ها، سیر تکاملی رسانه ها و بویژه مطبوعات را مورد مطالعه تاریخی قرار دهد. مولف پس از آن به تشریح نظریات معتبر و متداول تئوری که سیستم های مطبوعاتی بر آن استوار است پرداخته و چگونگی پیدایش و سیر تکامل مطبوعات در ایران را تشریح نموده است. تقسیم بندی سه گانه مطبوعات ایران در این کتاب عبارتند از: ژورنالیسم دولتی در ایران، ژورنالیسم غیر حرفه ای در ایران و ژورنالیسم حرفه ای در ایران حق تکثیر: تهران - اداره کل انتشارات وزارت اطلاعات و جهانگردی - ۱۳۵۵
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری