رعد دوردست، زندگی و فیلم های ساتیاجیت رای

رعد دوردست، زندگی و فیلم های ساتیاجیت رای

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : چیداناندا داس گوپتا

توضیحات

این کتاب از روی نسخه چاپ اول آن به زبان انگلیسی(1981) با نام The Cinema of Satyajit Ray گردآوری شده توسط Chidananda Dasgupta ترجمه و در مرداد ماه 1364 به عنوان نهمین کتاب سینمایی شرکت تهران فاریاب در 3000 نسخه منتشر شده است. طرح روی جلد کتاب اثر آیدین آغداشلو است. [b] فهرست _____ یادداشت مترجم پیشگفتار سرآغاز-در هند و در غرب پاترپانچالی(سرود راه) آپاراجیتو(شکست ناپذیر) حجرالفلاسفه(اکسیر اعظم) مجلس موسیقی دنیای آپو الهه دو دختر کانچن چونگا آبیجان(جستجو) شهر بزرگ چارولاتا بی عرضه و قدیس قهرمان ماجراهای گوپی و باگا چند شبانه روز در جنگل مدعی(سیذارتا و شهر) شرکت با مسئولیت محدود رعد دور دست چشم دل قلعۀ زرین واسطه شطرنج بازان فیل-خدا سرزمین الماس یک روز از زندگی پیکو رهایی خانه و دنیا فیلمشناسی رای فهرست لاتین فیلم ها تصاویر حق تکثیر : ت‍ه‍ران‌: نشر ف‍اری‍اب‌، ۱۳۶۴.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری