جزوه درس معماری کامپیوتر 2

جزوه درس معماری کامپیوتر 2

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

حق تکثیر: آزاد جزوه دستنویس معماری کامپیوتر که بر اساسا کتاب معماری کامپیورت موریس مانو توسط با خطی خوانا نوشته شده است را تقدیم شما عزیزان مینماییم. معماری کامپیوتر عنوان یکی از گرایش‌های رشته کامپیوتر است. در این گرایش با اجزای داخلی کامپیوتر که مراحل انجام یک دستور را بر عهده دارند و چگونگی کار آنها آشنا می شویم. در این گرایش واحد کنترل مرکزی و حافظه به عنوان دو بخش اصلی کامپیوتر معرفی می شوند و در ادامه به بررسی ارتباط آنها و ساختار درونی آنها می پردازند. برای درک موضوعات مطرح شده در این گرایش آشنایی با مبحث مدارهای منطقی لازم و ضروری است.جزوه معماری کامپیوتر پیش رو نوشته سعید دانشگر می باشد که در ۱۶۵ صفحه بصورت دستنویس تهیه شده است . این جزوه از روی کتاب های طراحی دیجیتال و معماری سیستم های کامپیوتری موریس مانو تدریس شده است .جزوه دست نویس معماری کامپیوتر پیش رو ، بصورت دست نویس تهیه شده است . این جزوه از روی کتاب های طراحی دیجیتال و معماری سیستم های کامپیوتری موریس مانو تدریس شده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری