Wolfgang Palm Infinite Pro v1.0.3

Wolfgang Palm Infinite Pro v1.0.3

  • کاربرد : وی اس تی سینتی سایزر جدید که صداهایش به صورت هارمونیک می باشد
  • نسخه :Version 1.0.3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Wolfgang Palm
  • سال تولید : 2018

توضیحات

"ولفگانگ پالم" بنیانگذار و صاحت شرکت بزرگ Palm Products GmbH در پایان ۷۰ سالگی اش سینتی سایزر دیجیتال و مخصوص خود را تحت عنوان Wolfgang Palm Infinite Pro دوباره توسعه داد. Wolfgang Palm Infinite Pro یک وی اس تی سینتی سایزر جدید و بی رقیب است که صداهایش به صورت هارمونیک می باشد. نسخه های قدیمی این وی اس تی دارای محدودیت هایی در فن اوری مانند هماهنگ نبودن صداها با هارمونیک های ترکیب شده اش بود و بسیاری از صداها از هارمونیک های طبیعی برخوردار نبودند اما در نسخه جدید Wolfgang Palm Infinite Pro این محدودیت ها به کلی برطرف شده و یک سینتی سایزر خوش صدا و هارمونیک وار هم اکنون پیش روی شماست! فرکانس های Overtones ایجاد شده توسط این وی اس تی کاملا آزادانه تعریف شود و صداهای ایجاد شده اش کاملا فراتر از فرکانس های خود ان است و هر موج صدا می تواند یک فرکانس دلخواه داشته باشد. بزرگترین نواوری وی اس تی فوق ساختن صداهای جدید و افکت های ان با تغییر فرکانس صدا توسط یک کنترل کننده بسیار ساده ی X / Y است که صداها را به طور هارمونیک وارد تغییر می دهد و مسلما شما را خود خواهد کرد.

Description

At the end of the 70s Wolfgang Palm developed wavetable synthesis. This was very successful and used by many synthesizer companies in the 80s and 90s. But this technology has its limitations. The main reason is that all sounds are harmonic. In nature this does not happen very often. Many sounds like a piano string have small offsets from the harmonic frequencies. This is even stronger in sounds like bells or percussion.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری