ONEKEY PDF Convert to Word 3.0

ONEKEY PDF Convert to Word 3.0

  • کاربرد : نرم افزار تبدیل پی دی اف به ورد
  • نسخه :Version 3
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : EasyAppSoft Studio
  • سال تولید : 2017

توضیحات

یک برنامه برای تبدیل آسان پی دی اف به آفیس ورد می باشد. شما برای تبدیل فایل های PDF به اسناد می توانید از آن استفاده کنید.

پشتیبانی از اسناد Word با کیفیت بالا برای تبدیل از فایل های PDF در حالت دسته ای پشتیبانی می نماید. این برنامه نیازی به Adobe Acrobat، Acrobat Reader یا هر برنامه

ی دی اف خوان و کتاب خوانی ندارد یا سازنده دیگری از شخص ثالث نیست. تبدیل فقط چند ثانیه طول می کشد تا تکمیل شود توقف اتلاف وقت با این ابزار خواهید داشت و شما می توانید آن را به راحتی و سریع به ورد تبدیل نمایید.


استفاده مجدد PDF به راحتی
به راحتی فایل های PDF خود را به MS Word Document تبدیل کنید، شما فقط باید روی دکمه تبدیل کلیک کنید. این بدون نرم افزار Adobe Acrobat یا Adobe Reader کار می کند.

پوسته ها و فرمت های اصلی
تمام عناصر در سند PDF دقیقا در سند جدید تکرار شده اند، از جمله سبک اصلی، تصاویر، گرافیک، جداول، لینک ها، طرح بندی و قالب بندی.

پشتیبانی از تبدیل دسته ای
تبدیل صدها اسناد PDF به صورت خودکار انجام دهید بدون نیاز به دستی کنترل فرایند نیز وجود دارد. فقط صف خود را تنظیم کنید، فرمت خروجی خود را مشخص کنید، بر روی Convert کلیک کنید.

پشتیبانی از چندین زبان
پشتیبانی از تقریبا تمام زبان های اصلی از جمله انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، آلمانی، فرانسوی، ایتالیایی، لهستانی، روسی، چینی، سنتی چینی، کره ای، ژاپنی، هندی، عربی، ترکی و غیره

تبدیل جزئی
طیف وسیعی از صفحات برای انتخاب گزینه انعطاف پذیر برای صرفه جویی در وقت با ارزش تان و به طور کامل نیازهای خود را برآورده کنید.

پشتیبانی از رمز عبور محافظت شده PDF
تبدیل فایل های PDF رمزگذاری شده که توسط صاحب (اجازه) رمز محافظت شده اند که از چاپ، ویرایش و کپی کردن به اسناد ورد محافظت می کند.

Description

ONEKEY PDF Convert to Word is a powerful and easy-to-use software for intelligently converting pdf to easily editable word doc documents. With this software, simply drag and drop pdf files to the workspace, and then you can start the conversion. It does not require Adobe Acrobat, Acrobat Reader or any other third-party PDF reader or maker. All elements in pdfdocument are precisely replicated in the new document, including original text style, images, graphics, tables, hyperlinks, layout and formatting.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری