AOMEI OneKey Recovery Customization 1.6.2

AOMEI OneKey Recovery Customization 1.6.2

  • کاربرد : نرم افزار بازگردانی پارتیشن به حالت تنظیمات کارخانه
  • نسخه :Version 1.6.2
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Aomei Tech
  • سال تولید : 2018

توضیحات

یک نرم افزار کارآمد برای بازگردانی پارتیشن سیستم به حالت اولیه و تنظیمات کارخانه ای می باشد. به کمک این نرم افزار می توانید نه تنها پارتیشن، بلکه تمامی اطلاعات و بخش های مختلف کامپیوتر را به حالت اولیه بازگردانید. همچنین به کمک این نرم افزار می تونید از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنید تا هنگام آسیب دیدن سخت افزار کامپیوتر، بتوانید آن ها بازگردانی کنید. این نرم افزار بیشتر زمانی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد که بخواهید کامپیوتر یا لپ تاپ خود را به فروش برسانید. برای بازگرداندن کامپیوتر به حالت کارخانه و یا پشتیبان گیری از اطلاعات می توانید از این نرم افزار استفاده کنید.

ویژگی های نرم افزار AOMEI OneKey Recovery Customization:
بازگردانی لپ تاپ و کامپیوتر به حالت کارخانه
بازگردانی پارتیشن و بخش های مختلف سیستم به حالت اولیه و پیش فرض
پشتیبان گیری از اطلاعات
سیستم بازیابی سریع اطلاعات
دارای تنظیمات پیشرفته برای رمزگذاری رو اطلاعات بک آپ

Description

Create a factory restore partition and one key system backup and restore for your Windows PC and Server. AOMEI OneKey Recovery can backup system to factory Partition or other location with onekey, and not only recovers your Operating System but also all your applications, drivers and all personal data to the initial state when the AOMEI OneKey Recovery image was made.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری