ReaSoft Development reaConverter Pro 7.366

ReaSoft Development reaConverter Pro 7.366

  • کاربرد : نرم افزار ویرایش و کار با تصاویر
  • نسخه :Version 7.366
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : ReaSoft Development
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزاری که طراحی شده برای کمک به شما تا به راحتی تبدیل فایل های تصویری و همچنین انجام عملیات دیگر نظیر تغییر اندازه،رابط برنامه نیز ساده است.

شما می توانید از طرح سبیه اکسپلورر برای قرار دادن و دسترسی به تصاویر استفاده کنید.

پشتیبانی کردن از حالت دسته ای را داراست. می توانید تغییر اندازه،چرخش تصاویر و آینه و برش تصاویر،اضافه کردن مرزها و سایه ها و حذف نویز و تبدیل به سیاه و سفید را قادر هستید.

نرم افزاری جدیدی که برای اولین بار در میان سایت های فارسی زبان برای شما قرار داده ایم.

شما همچنین می توانید در نرم افزار ReaSoft Development reaConverter فیلترگذاری کرده و (تاری و تیزکردن)، اضافه کردن علامت ها و اعمال جلوه ها مانند (اسپری، تقسیم تاری، انعطاف پذیر، پیچ و تاب، کاشی، موج دار).

نرم افزاری کاربردی و عالی در زمینه کار با فایل های تصاویر شما می باشد که در این قسمت برای شما تدارک دیده ایم و می توانید با لینک مستقیم دریافت کنید.

Description

ReaConverter is an application designed to help you easily convert image files, as well as perform other operations, such as resizing. The interface of the program is plain and simple. You can use the Explorer-based layout to locate and access pictures. Batch processing is supported. So, you can resize, rotate, mirror and crop images, add borders and shadows, remove noise and convert to black and white. But you can also apply filters (blur, sharpen), add watermarks and apply effects (e.g. spray, split blur, antialias, twist, tile, ripple).

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری