Aid4Mail Professional 4.6 Build 286

Aid4Mail Professional 4.6 Build 286

  • کاربرد : نرم افزار بایگانی و تجزیه و تحلیل داده های ایمیل
  • نسخه :Version 4.6 Build 286
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Search ResultsFookes Software
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نرم افزار کاربردی جهت مهاجرت, بایگانی و تجزیه و تحلیل داده های ایمیل می باشد. از این نرم افزار در مواقعی که می خواهید به چند حساب ایمیل دسترسی داشته باشید و ایمیل هر حساب را آرشیو و یا بخوانید, می توانید استفاده کنید.

ویژگی و امکانات Aid4Mail :
مهاجرت ایمیل : انتقال آسان پیام ها بین برنامه های ایمیل و خدمات مبتنی بر وب. برای مثال از Thunderbird به Outlook، یا Eudora به Office 365، یا یاهو به Gmail. بیش از ۴۰ برنامه و خدمات پشتیبانی شده است.
مهاجرت یزرگ : افزودن بیش از ۲۰ ایمیل و مهاجرت آسان به هر کدام
تبدیل ایمیل : شاید شما نیاز به تبدیل فایل ها از mbox, EML یا DBX به PST داشته باشید؟ یا پیام های ایمیل را در فایل های PDF, CSV یا XML ذخیره کنید؟ یا می خواهید به دیگر فرمت ها تبدیل کنید. Aid4Mail در این زمینه به شما کمک خواهد کرد
آرشیو ایمیل : آیا شما به طور مرتب ایمیل خود را آرشیو می کنید؟ اگر نه, پیام های ارزشمند شما در معرض خطر هستند. با این ابزار می توانید ایمیل های خود را آرشیو کنید.
کشف ایمیل : مدیریت با دقت حجم زیاد ایمیل, فیلتر کردن و تکرار پیام ها و ذخیره نتایج در فرمت های محبوب
ایمیل قانونی : شما نیاز به یک ابزار دقیق دارید که از انواع مختلفی از فرمت ها پشتیبانی می کند, می توانید صندوق های پستی را که از سرویس گیرنده ایمیل خود جدا شده است, بخوانید و پیام های حذف شده را استخراج کنید. Aid4Mail دارای این قابلیت می باشد.

Description

Easily transfer messages between email apps and web-based services. For example from Thunderbird to Outlook, or Eudora to Office 365, or Yahoo to Gmail. More than 40 programs and services supported.
You need an accurate tool that supports a large variety of formats, can read mailboxes disconnected from their email client, and can extract deleted messages.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری