Joyoshare Media Cutter 1.0.1

Joyoshare Media Cutter 1.0.1

  • کاربرد : نرم افزار برش فایل های چند رسانه ای
  • نسخه :Version 1.0.1
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : Joyoshare
  • سال تولید : 2018

توضیحات

نام نرم افزاری جدید و کاربردی به منظور برش دادن انواع فایل‌های صوتی و ویدیویی است. به کمک این برنامه، شما می‌توانید قسمتی از یک فایل موسیقی را تکه تکه کردن و یا قسمت دلخواه خود را به عنوان رینگتون تلفن همراه‌تان تنظیم کنید. این برنامه، ضمن پشتیبانی کامل از انواع فرمت‌های صوتی و تصویری، قادر است انواع فرمت‌های رایج فایل‌های مالتی مدیا را تکه تکه کند. این برنامه به طور کلی از انواع فرمت‌های AVI, MP4, MPEG, VOB, WMV, ASF, RM, RMVB, 3GP, AAC, MP3, WMA, M4R پشتیبانی کامل دارد و یک پکیج کامل را برش و تکه تکه کردن فایل های صوتی و ویدیویی برایتان در نظر گرفته است.

این نرم افزار، علاوه بر امکان برش دادن فایل‌ها، شما را قادر می‌سازد فرمت‌های فایل‌های صوتی و ویدیویی را به آسانی به همدیگر تبدیل کرده و یا صداها را از فایل‌های ویدیویی استخراج کنید.ویژگی های نرم افزار Joyoshare Media Cutter :

– قابلیت برش و تکه تکه کردن فایل‌های مالتی مدیا با سرعت بسیار بالا

– جلوگیری از افت کیفیت‌ فایل‌های صوتی و تصویری

– پشتیبانی کامل از انواع فرمت‌های رایج فایل‌های مالتی مدیا

– قابلیت تبدیل فایل‌های ویدیویی به فایل‌های صوتی

– پشتیبانی از انواع فرمت‌های M4V, MP4, AVI, MPG, MPEG, 3GP, 3G2, MKV, WMV, ASF, H.264, VRO, OGV, PMVB, MP3

– امکان ادغام فایل‌های صوتی و تصویری با همدیگر

– قابلیت تبدیل فرمت فایل‌های مالتی مدیا

Description

Joyoshare Media Cutter for Windows is an easy-to-use video splitting tool, which can be used for trimming both video and audio files, such as AVI, MP4, MPEG, VOB, WMV, ASF, RM, RMVB, 3GP, AAC, MP3, WMA, M4R, etc.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری