Wise Duplicate Finder Pro 1.25.27

Wise Duplicate Finder Pro 1.25.27

  • کاربرد : نرم افزار حذف فایل های تکراری
  • نسخه :Version 1.25.27
  • نوع فایل : نرم افزار
  • زبان : انگلیسی
  • سیستم عامل : Windows 32 & 64 Bit
  • تولید کننده : WiseCleaner
  • سال تولید : 2018

توضیحات

برنامه ای قدرتمند در زمینه یافتن و حذف فایل هایی که در سیستم شما تکرار شده اند می باشد. فایل هایی که بدون علت خاصی بارها در سیستم شما کپی شده اند، نه تنها برای سیستم شما فایده ای ندارند، بلکه فضای سیستم شما را تا اندازه قابل توجهی پایین می آورند و همین عاملی برای کاهش سرعت سیستم شما میتواند باشد. برنامه های بسیار زیادی در زمینه یافتن و حذف اینگونه فایل ها وجود دارد که یکی از ساده ترین و قوی ترین آن ها wise duplicate finder می باشد. حجم این برنامه بسیار کم می باشد و فضای چندانی را از سیستمتان اشغال نخواهد کرد، هم چنین امکان جست و جو و کاوش کل سیستم شما و یا فولدری خاص برای یافتن فایل های تکراری وجود دارد. شما می توانید جست و جو های خود را بنابر سایز ، محتوا و ... فیلتر کنید تا نتایج دلخواهی را بدست آورید. علاوه بر این تنظیمات پیشرفته تری برای افراد حرفه ای تر وجود دارد.



ویژگی های نرم افزار Wise Duplicate Finder :



- مدیریت فایل های تکراری و حذف فایل های ناخواسته

- سریع و دقیق در یافتن فایل های تکراری

- رابط کاربری ساده

- وجود تنظیمات پیشرفته برای حرفه ای تر ها

- کم حجم و سبک

Description

Wise Duplicate Finder a duplicate file management tool that can help you find and delete duplicate files by comparing file name, file size or contents. Get rid of annoying duplicates and free up more space on your hard disks.

برای اطلاع از طریقه نصب به فایل How to Install.txt رجوع شود.

اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری