ترجمه خلاصه نکات مدیریتی چارچوب کنترل داخلی COSO

ترجمه خلاصه نکات مدیریتی چارچوب کنترل داخلی COSO

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

. با توجه به گستردگی استفاده از" چارچوب بهم پیوسته کنترل داخلی " در اکثر کشورهای پیشرفته که از سال 1992 با انتشار اولین رهنمود توسط " کمیته سازمانهای حامی کمیسیون تردوی " یا COSO آغاز و آخرین نسخه بروز زسانی شده این چارچوب در ماه می سال جاری میلادی 2013 به چاپ رسید ، و لزوم آشنائی سازمانهائی که در کشورمان خواستار کسب اطمینان معقول برای دستیابی به اهدافشان می باشند با این رهنمود ، بنظر می رسد کماکان بسیاری از صاحبان و هیآت مدیره و مدیریت تعداد زیادی از سازمانهای کشورمان تعریف صحیحی از مفهوم کنترل داخلی ندارند و بنابراین نمی توانند انتظارات مقامات نظارتی خود را برآورده سازند. لذا متن حاضر که خلاصه نکات اصلی برای مدیران و مربوط به نسخه سپتامبر 2012 میباشد جهت استفاده علاقمندان به این موضوع تقدیم سایت وزین تابناک می گردد تا از آن استفاده کنند. حق تکثیر: استفاده از متن با ذکر منبع بلامانع است
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری