راه اندازی یک شبکه کوچک

راه اندازی یک شبکه کوچک

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

در این کتاب الکترونیکی روشهای مختلف اتصال کامپیوترها به یکدیگر، انجام تنظیمات دستی و مراحل تنظیم و راه اندازی یک شبکه (Network) کوچک در سیستم عاملهای ویندوز XP و 98 بصورت مصور آموزش داده شده است. اگر در محیط کار یا منزل خود با بیشتر از یک کامپیوتر سر و کار دارید، احتمالا به فکر افتاده اید که آنها را به یکدیگر متصل کرده و یک شبکه کوچک کامپیوتری راه بیاندازید. با اتصال کامپیوترها به همدیگر میتوانید چاپگرتان را بین همه آنها به اشتراک بگذارید، از طریق یکی از همین کامپیوترها که به اینترنت وصل است بقیه را نیز به اینترنت متصل کنید، از هر یک از کامپیوتر ها به فایلهای خود دسترسی پیدا کنید. به بازیهایی بپردازید که به چند بازیکن با چند کامپیوتر احتیاج دارند و بالاخره اینکه خروجی وسایلی چون DVD Player یا وبکم را به سایر کامپیوترها ارسال کنید.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری