روایتی از فرجام

روایتی از فرجام

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید ابوالفضل طاهری

توضیحات

پای به گندم زاری تاریک و سراسر خاموش نهادم، که از هم تنیدگی سایه های آن مرا در آغوش می کشید. یک سویش من بودم و آنسویش ناپیدا، یک طرفش جای خالی نور بود و در طرف دیگر انعکاس این سایه ها، یک جانبش سکوت حکم فرما بود و جانب دیگرش نعره ی جماعت خشمگین، هویدا. در عین حال نوری در این میانه در جدال با سایه ها سرگشته و سرگردان بود. اینجا دیگر کجاست؟ که از هر نظر به جهنم عاری از آتش نزدیک تر است، تا جای دیگر. تا بدان جا که چشم کار می کند، نه خبری از پستی بلندی است، نه دار و درخت. در تعقیبم جماعتی خون به جوش آمده، چماق در دست و کینه به دل گرفته، رو بسویم آمده و به تاخت و بی امان به جانبم روانه می شوند. پر واضح است، مقصدشان من هستم و مقصودشان به چنگال مرگ درآویختن. از من فرار کردن بود و ایشان در پی من روانه، از من جان به لب شدن بود و اینان به خون من تشنه. نه گندم زار به انتها می رسید و نه این جماعت از پای در می آمدند. حق تکثیر: نویسنده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری