داداشی

داداشی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

بلقیس سلیمانی، نویسنده¬ای است که داستان نویسی¬اش را دیر شروع کرد، اما تبدیل شد به یکی از چهره¬های ادبی مهم همین سال¬های پر اتفاق حاشیه¬ای که در آنها نفس می-کشیم. خانم سلیمانی در چهارمین دهه¬ی عمرش آنقدر به مرگ و شوخی¬های آن فکر می¬کند که گاهی آدم را به این گمان می¬اندازد، در زندگی¬اش چقدر با ابعاد آن برخورد داشته است. خانم سلیمانی در داستان کوتاه¬های مجموعه داستان «بازی عروس و داماد» برای ¬فاصله¬ی میان جدی بودن و جدی نبودن زندگی¬های امروزی شهری آدم¬هایی را پیدا کرده که هر روز، شاید، از کنارشان رد می¬شویم و سعی می¬کنیم شانه¬مان به آنها برخورد نکند. بلقیس سلیمانی از این آدم¬ها نوشته، از همان¬هایی که قرار است روزی برای مردن شان آگهی¬های کوچک تسلیت به روزنامه¬ بدهیم و فکر کنیم، «خب، این هم از وظیفه اخلاقی¬مان!» نویسنده¬ی این داستان¬ها زنی است میانسال، منتقدی کهنه کار و نویسنده¬ای جدی که سعی دارد، برای دنیای تلخ دوربرمان خط و نشان بکشد ... خانم داستان نویس با این نگاه نه قرار است و نه می¬خواهد دنیا را عوض کند، سلیمانی با ما شوخی دارد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری