درد اهل ذمّه

درد اهل ذمّه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : یوسف شریفی

توضیحات

. درد اهل ذمّه؛ نگرشی بر زندگی اجتماعی اقلیت های مذهبی در اواخر عصر صفوی این کتاب تاریخی به واقعه ای که در اواخر عصر صفوی در سال 1066 قمری/ 1656- 1657 میلادی، در زمان شاه عباس دوم برای اقلیت های ایران رخ داده است، می پردازد؛ و به بررسی جزئیات زندگی و مشکلات عمده ای که اقلیت های مذهبی با آن روبرو بوده، پرداخته می شود. برای بررسی این واقعه از سه منبع مختلف استفاده شده که هر یک از این منابع ، از دیدگاه خاص خود واقعه را شرح داده اند . کوشش بر این بوده است که با مقایسه گزارش های هر سه منبع، واقعیت این رویداد بهتر روشن شود . در پژوهش و نگارش این کتاب، سعی شده است که تا جای ممکن از منابع دست اول استفاده گردد و در هر بخش از نوشته ها منابع مورد استفاده مشخص شده است . حق تکثیر: لس آنجلس - شرکت کتاب - 2009 میلادی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری