آمار دارالخلافه‌ی تهران

آمار دارالخلافه‌ی تهران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

اسنادی از تاریخ اجتماعی تهران در عصر قاجار به کوشش سیروس سعدوندیان منصوره اتحادیه -1368 ناشر: نشر تاریخ ایران مشتمل بر سه سند بازمانده از عصز قاجار، 1- صورت عدد خانه ها و سایر بناهای دارالخلافه-1269 هجری قمری 3-تعیین و ثبت ابنیه‌ی محاط خنق شهر-1317 هجری قمری 2- جغرافیا در نفوس اهالی-1286 هجری قمری PDF:طبرستان حق تکثیر : ت‍ه‍ران‌: ن‍ش‍ر ت‍اری‍خ‌ ای‍ران‌‏‫، ۱۳۶۸.‬ یکی از الزامات پژوهش در تاریخ اجتماعی، دسترسی به آمار رسمی در حوزه انسانی و اجتماعی است. آمار، یکی از شیوه های نوینی است که جهت برنامه ریزی ضرورت دارد ولی در ازمنه قدیم، چندان ضرورتی به آن احساس نمی شد ولی علی رغم آن، استخراج آمارهای متعدد از سفرنامه ها جهت پژوهش در حیات اجتماعی، امری است توسط پژوهشگران صورت می گیرد. این کتاب از این جهت که یکی از آثار آماری رسمی در قرن نوزدهم ایران است فوق العاده اهمیت دارد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری