اینشتین و داروین

اینشتین و داروین

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

داستان دو نظریه در گفت وگو با نیل دوگراس تایسون ستاره شناس آلن بویل ترجمه:کاوه فیض اللهى دانشمندى سر برآورد با شیوه اى نو در تبیین زیست شناسى و یک نسل بعد دانشمند دیگرى سر برآورد با شیوه اى نو در تبیین فیزیک. اکنون پس از یک قرن بررسى موشکافانه هر دو تبیین هنوز کاملاً به اعتبار خویش باقى اند. اما در فرهنگ عامه از آلبرت اینشتین فیزیکدان بتى ساخته شده در حالى که میراث چارلز داروین زیست شناس در غبارى تیره از اختلاف نظر فرو رفته است. چرا جایگاه نظریه هاى داروین درباره منشاء گونه ها که در سال 1859 مطرح شد و نظریه هاى اینشتین درباره نسبیت که در فاصله سال هاى 1905-1916 به چاپ رسید، نزد مردم اینچنین متفاوت است؟ نیل دوگراس تایسون ( deGrasse Tyson .N) اختر فیزیکدان، مدیر افلاک نماى هایدن در نیویورک و یکى از دو نویسنده کتاب «منشاء: چهارده میلیارد سال تکامل کیهان» در گفت وگویى که اخیراً در دانشگاه واشینگتن انجام شده به این پرسش مى پردازد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری