داستان مردم آمریکا (جلد دوم)

داستان مردم آمریکا (جلد دوم)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : هوارد زین

توضیحات

داستان مردم آمریکا - جلد اول http://ketabnak.com/comment.php?dlid=44260 «داستان مردم آمریکا» یا «تاریخ مردمی ایالات متحده» معروفترین اثر هوارد زین کتاب «تاریخ مردمی ایالات متحده» است که در سال ۱۹۸۰ بچاپ رسید. این اثر بر خلاف دیدگاه‌ها و روش‌های متداول در بازگویی تاریخ آمریکا که تاکید بر تشریح وقایع از دیدگاه اشخاص قدرتمند و مطرح زمان دارند، نوشته شده است. او وقایع تاریخی را از دیدگاه مردم عادی و افرادی که برای بدست آوردن آزادی٬ حقوق مدنی و بهبود شرایط اقتصادی خود تلاش می‌کردند مانند مهاجران فقیر اروپایی، برده‌های آفریقایی، کارگران، و زنان بازگو می‌کند. این کتاب دارای سهم بسزایی در بازنگری و تغییر برداشت آمریکایی‌ها از تاریخ کشورشان است و تصویر بسیار متفاوتی از قهرمانان سنتی تاریخ آمریکا مانند کریستف کلمب٬ اندرو جکسون و تئودور روزولت بنمایش می‌گذارد حق تکثیر: تارنگاشت عدالت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری