داستان دگردیسی: روند دگرگونیهای شعر نیما یوشیج

داستان دگردیسی: روند دگرگونیهای شعر نیما یوشیج

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سعید حمیدیان

توضیحات

«داستان دگردیسی» یا روند دگرگونیهای شعر نیما یوشیج عنوان کتابی تحقیقی بسیار ارزشمند و کمیاب به قلم سعید حمیدیان است که توسط انتشارات نیلوفر منتشر شده است. این کتاب که داستان دگرگونیهای شعر نیما و نیمایی را در خطوط و جنبه های گوناگون شکل، زبان، تصویر، فرم، نگرش و... دنبال میکند، حاصل سی سال تدریس و تأمل دکتر حمیدیان در آن است. کار حمیدیان در این اثر به طور عمده مبتنی بر نقد عملی یا کاربردی و نظریه عینی بوده، به بیان سادهتر، تمامی بحثها بر روی نمونه های شعری و انطباق اصول نظری و موازین نقد ادبی با آنهاست. سه مبحث هم هست که هر کدام حاوی مواردی کلی و سراسری است: ساختار، زبان و صنعت که در پایان کتاب به صورت سه پیوست آمده است. مطالب این کتاب با توجه به اهداف آن در اصل نقد و تحلیل است اما از جنبه تحقیقی نیز قابل توجه است و یکی از بهترین کتابها در شناخت شعر و نظریه های نیما یوشیج است. حق تکثیر: نیلوفر: 1381
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری