داستانها و قصه‌ها

داستانها و قصه‌ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجتبی مینوی

توضیحات

کتاب داستانها و قصه‌ها، شامل مجموعه مقالات تالیفی و ترجمه‌هایی از مرحوم مینوی‌ست که پیش‌تر در مجله‌های سخن یا یغما به چاپ رسیده‌اند و به عنوان جلد نخست از مجموعه‌ی عمر دوباره، نخستین بار در سال 1349 به زیور طبع آراسته شد. فهرست بعضی از عناوین: آقای همه دان/سامرست موام؛ ایرانیان/آیسخیلوس؛ ایاز و محمود/نقل از نسخه‌ی قدیمی؛ پیر گینت/ایبسن؛ بنای شاد باش و بنای گواشیر/نقل از نسخه‌ی قدیمی؛ جمشید و خورشید/سلمان ساوجی؛ جبر و قدر؛ درشکه چی/چخوف؛ سلطنت یوسفی ترکش دوز؛ شهر کهنه و شعر نو؛ عمر دوباره/کوئیلر کوچ؛ فاوست/گوته؛ کفش بلقاسم طنبوری/ترجمه از عربی؛ گل و هرمز/شیخ عطار؛ نصیحت کولی به فرزند/عبید زاکانی؛ محکوم به مرگ/گی دوموپاسان... محل و سال انتشار: خوارزمی- 1356 حق تکثیر: بیش از 30 سال از مرگ مولف میگذرد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری