داستان نامه - شماره صفر

داستان نامه - شماره صفر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

مدیر مسئول: محمدجواد جزینی زیر نظر: شورای نویسندگان «داستان نامه» نشریه تخصصی ادبیات داستانی است که در فضای مجازی منتشر می شود. داستان نامه به هیچ سازمان، موسسه یا گروهی وابسته نیست و به همت گروهی از داستان نویسان و نویسندگان جوان راه اندازی شده است. هدف از انتشار «داستان نامه»، فراهم‌آوردن محملی برای نقد و گفتگوی تخصصی،‌ انتشار و در معرض داوری قراردادن آثار نویسندگان و ارتقاء سطح مهارت‌های نویسندگان جوان می باشد. که نهایتاً رونق داستان و داستان‌خوانی را به عنوان غایت مقصود خود، در نظر دارد. «داستان نامه»، پذیرا و مشتاق همکاری داستان نویسان، منتقدین و نویسندگان عرصه ادبیات داستانی است. http://dastannameh.com/ در این شماره می خوانید: داستانهایی از آیت دولتشاه، فرشته نوبخت، کورت‌ کوزنبرگ(ترجمه رضا نجفی)، علیرضا شهبازین،... نقد داستانهایی از استیون میل هاوسر، جویس کرول، ندا کاووسی فر، پیمان اسماعیلی ... پیشینه قصه گویی در ایران پیش درآمدی بر تحلیل روانکاوانه داستان رویارویی خرد و خیال اقتباس ادبی و سینما گزارشی از وضعیت نشر ادبیات داستانی و ... . حق تکثیر: نشر اینترنتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری