داستانی که نوشته نشد

داستانی که نوشته نشد

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ناصر ایرانی

توضیحات

ناصر ایرانی «ناصر نظیف پور» : متولد 1316 ، نمایشنامه نویس ، داستان سرا، روزنامه نگار و مترجم . مجموعۀ ماهی زنده در تابه (1351) شامل داستان هایی است در بارۀ کارمندانی که قدرت هر اقدامی را از دست داده اند و تنها حسرت گذشته را می خورند ، و داستان هایی با زمینۀ خانوادگی که در آن ها تأثیر تباه کنندۀ فرهنگ مصرفی بر زندگی گروه های متوسط شهری بررسی شده است . دیگر نوشته های نویسنده عبارتند از : نور آباد دهکده من (1354) مجموعۀ داستانی که نوشته نشد (1358) سختون (1358) زنده باد مرگ (1362) عروج (1363) راه به کناره (1363) و کتابی در بارۀ تعاریف ، ابزارها و عناصر داستان (برگرفته از فرهنگ داستان نویسان ایران – نوشته حسن عابدینی) کتاب حاضر که اکثرداستانهایش سال 1352 نوشته شده است درسال 1358 چاپ شد . یکی از داستانهایش در مورد شهید غلامرضا تختی نوشته شده است . این کتاب بعد از کتاب ماهی زنده در تابه ، تقدیم همه علاقه مندان به ادبیات داستانی می شود. حق تکثیر : چاپخانه زندگی - ۱۳۵۸
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری