آموزش ارتباط با بانک اطلاعاتی در Asp.NET MVC

آموزش ارتباط با بانک اطلاعاتی در Asp.NET MVC

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ابوالفضل عقیلی کوهستانی

توضیحات

در این کتاب شما با نرم افزار Asp.NET MVC آشنا می شوید. فهرستی که در این کتاب وجود دارد عبارتند از: MVC چیست؟ دریافت asp.net MVC و نصب آن ساخت اولین برنامه با MVC ایجاد یک بانک برای پروژه برقراری ارتباط بین بانک و پروژه ایجاد صفحات وب سایت MVC چیست؟ MVC مخفف کلمه Model View Controller است. د رواقع MVC بر روی معماری های چند لایه ای جهت جدا سازی قسمت های مختلف برنامه و به طور دقیق تر جدا کردن بخش های منطقی برنامه اعم از دیتا Permission ، چک کردن صحت داده ها و ... از لایه یا در واقع همان لایه ای که مستقیما با کاربر نهایی Presentation Layer(End User) در ارتباط است قرار می گیرد. بخش های معماری و دیگر قسمتها را با دانلود این کتاب مطالعه نمایید. از آقای ابوالفضل عقیلی کوهستانی بایت نگارشی این کتاب تشکر می کنیم. حق تکثیر: رایگان http://www.softgozar.com/WebPage/Softwar...wareId=1177&;Title=%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A7%D8%B1%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D8%B7-%D8%A8%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%A9-%D8%A7%D8%B7%D9%84%D8%A7%D8%B9%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-Asp.NET-MVC به صفحه آخر مراجعه کنید
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری