دعاهای قرآن

دعاهای قرآن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

نویسنده:کاظم فرج الهی به لطف و یاری خداوند متعال کتاب دعاهای قرآن با فرمت PDF برای دانلود آماده شد دلیل اینکه اینجانب تصمیم به تنظیم این کتاب گرفتم این بود که اکثریت دعاهای قرآنی که در منابع مختلف ارائه شده اند ، ملاک خود را برای انتخاب آیات ، کلمه ربنا قرار داده اند که البته این نوع ملاک دهی ایراداتی را موجب میشود مثلا در آیات زیر: ربنا لم کتبت علینا القتال لولا اخرتنا الى اجل قریب. 77/4 پروردگارا چرا بر ما جنگ واجب کردى و نگذاشتى به اجل خود بمیریم ربنا انى اسکنت من ذریتى بواد غیر ذى زرع عند بیتک المحرم. 37/14 پروردگار ما من خانواده ام را در وادى بى آب و علف کنار خانه محترم امن تو سکنى دادم تو آنها را حفظ فرما ربنا اخرجنا نعمل صالحا غیر الذى کنا نعمل. 37/35 پروردگارا ما را از این آتش بیرون کن تا به پیروى پیغمبرت عمل صالح کنیم غیر از آنچه مى کردیم همانطور که در مثالهای بالا مشاهده میکنید با اینکه همه این آیات با کلمه ربنا شروع شده ولی هیچکدام ماهیت دعا برای استفاده ما را ندارند به همین دلیل از ابتدای قرآن شروع و تمام دعاهای قابل استفاده را استخراج نمودم و به شکل خاص و زیبایی در کنار هم قرار دارم. حاصل مجموعه است که پیش روی شما عزیزان قرار دارد. امیدوارم مورد استفاده شما عزیزان قرار گرفته و از دعای خیر خود اینجانب را بی نصیب نگذارید کاظم فرج الهی حق تکثیر: بلامانع است
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری