دموکراسی و داوری مجازی

دموکراسی و داوری مجازی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جلال تهرانی

توضیحات

جلال تهرانی متولد 1347 است. کار حرفه‌یی خود را در تئاتر با نگارش نقد و مقاله آغاز می‌کند، اما با شروع فعالیت‌هایش در حوزه‌های نویسندگی، کارگردانی و طراحی صحنه، دیگر در حوزه‌ی نقد و نظر فعالیتی نمی‌کند. او سال 1383 نمایش هی مرد گنده گریه نکن را در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه برد. جلال تهرانی سال 1390 نمایش مخزن را در تالار مولوی به صحنه برد، که با استقبال تماشاگران روبه رو شد. جلال تهرانی را با ادبیات و سبک ویژه‌ی دیالوگ‌نویسی‌اش می‌شناسند. او هر مکالمه‌ی ساده را جوری می‌نویسد که انگار مبحثی فلسفی است... این نوشتار، مقدمه‌ایست که جلال تهرانی بر آلبوم نتایج مسابقه‌ی نمایشنامه نویسی مکتب تهران، که در سال 1391 برگذار شد؛ نگاشت، و خواندنش برای کاربران فضای مجازی خالی از لطف نیست. حق تکثیر: به عنوان مقدمه بر آلبوم نتایج مسابقه‌ی نمایشنامه نویسی مکتب تهران نگاشته شده است.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری