درخت توت پیر

درخت توت پیر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نسرین خوش خرام

توضیحات

«نسرین خوش‌خرام » داستان کوتاه را نسبت به دیگر قالب‌های داستان‌نویسی بیشترمی‌پسندد و اغلب داستان‌هایش طی چند سال گذشته در ماهنامه ادبیات داستانی و گاه ماهنامه خانواده به چاپ ‌رسیده است. وی در حال حاضر مشغول نوشتن یک رمان است. «درخت توت پیر» اولین کتابی است که از خوش‌خرام به چاپ رسیده است. این کتاب از 14 داستان کوتاه تشکیل شده که در یک نگاه کلی بیانگر فضایی ساده و بی‌پیرایش از زندگی سنتی ما ایرانی‌هاست. وی معتقد است اساس داستان امروزِ جهان ساده‌نویسی است و در این اثر سعی کرده‌م به سنت‌ها و آداب زندگی گذشتگان که برایم قابل احترام است، بپردازم و اصول ساده‌نویسی را رعایت کنم. گفتگوی زیر با «خوش خرام» را به بهانه انتشار «درخت توت پیر» می خوانید: http://www.fer2s.blogfa.com/post-595.aspx حق تکثیر: این کتاب توسط نسرین خوش خرام مادر اینجانب نگارش شده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری