تفسیر غزلهای حافظ

تفسیر غزلهای حافظ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : غلامحسین ابراهیمی دینانی

توضیحات

دکتر غلامحسین ابراهیمی دینانی استاد صاحبنام دانشگاه تهران،در رشته فلسفه و عرفان است. در سال ۱۳۱۳ در اصفهان دیده به جهان گشود،فلسفه را نزد علامه طباطبایی و علامه رفیعی قزوین خواند،ابتدا در حوزه تحصیل کرد،و سپس به دانشگاه تهران آمد،و دکترای فلسفه را زیر نظر سید حسین نصر گذراند... تالیفات بسیاری دارد که اغلب در زمینه ی فلسفه ی اسلامی و فیلسوفان بزرگی چون سهروردی و ملاصدراست. کتاب حاضر که در برگیرنده ی متن تایپ شده گفتار او در برنامه ی معرفت است (جمعه شب ها از شبکه 4 پخش می شود)،به تفسیر عرفانی اشعار حافظ می پردازد.و شامل تفسیر دو غرل از حافظ شیرازی ماست: 1- دوش دیدم که ملایک در میخانه زدند 2- سالها دل طلب جام جم از ما می کرد ایشان در زمانه ی حاضر در مسائل فلسفی و عرفانی صاحبنظر می باشد... نکته ی دیگر اینکه عکس کتاب،از آن استاد محمود فرشچیان است در اثر خویش به نام حافظ،که واقعا درخور این مرد است!
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری