دغدغه های حکومت دینی

دغدغه های حکومت دینی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محسن کدیور

توضیحات

دغدغه‌های‌ حکومت‌ دینی‌ مجموعه‌ هشتاد مقاله‌، یادداشت‌، سخنرانی‌، مصاحبه‌ و میزگرد است‌ که‌ در حوزه‌ سیاست‌ در فاصله‌ سالهای‌ ۷۱ تا ۷۷ در نشریات‌ کشور منتشر شده‌ و پس‌ از اصلاح‌ جزئی‌ و بازنویسی‌ گفتارها در این‌ کتاب‌ گرد آمده‌ است‌. آنچه‌ مباحث‌ متفاوت‌ این‌ مجموعه‌ را به‌ هم‌ می‌پیوندد، نسبت‌ دین‌ و قدرت‌ سیاسی‌ است‌. دغدغه‌های‌ حکومت‌ دینی‌ دغدغه‌های‌ یک‌ مسافر است‌، سفرنامه‌ای‌ که‌ منزل‌ به‌ منزل‌ نوشته‌ شده‌، نه‌ یک‌ کتاب‌ از قبل‌ تنظ‌یم‌ شده‌، رنجنامه‌ نسلی‌ است‌ که‌ از آنچه‌ با امیدش‌ رفت‌ درددل‌ می‌کند. دغدغه‌های‌ حکومت‌ دینی‌ در نه‌ بخش‌ موضوعی‌ تنظ‌یم‌ شده‌ و مط‌الب‌ هر بخش‌ حتی‌الامکان‌ به‌ ترتیب‌ زمانی‌ مرتب‌ شده‌ است‌: به دنبال نور، حکومت دینی، دین و سیاست، دین و آزادی، روحانیت و قدرت، دستاوردهای انقلاب اسلامی، جنبش اصلاح طلبی، نظارت بر رهبری، حکومت دینی و خشونت.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری