دایناسورها

دایناسورها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سانتیاگو سررانو

توضیحات

سانتیاگو سِرّانو به تاریخ 12 مه 1954 در آرژانتین زاده شد. تحصیلات خود را در رشته‌ی کارشناسی روان‌شناسی در دانشگاه بوئِنوس آیرِس بــه پایان رساند و سه سال در مرکز تآتردرمانی دکتر اِدواردو پاولوفسکی به تحصیل پرداخت و در سال91 از این مرکز فارغ‌التحصیل شـد . پنج سال در کلاس‌های آموزش هنرپیشگی نِستور رایموندی و دو سال در کلاس‌های کارگردانی همین استاد آموزش دیـــد. وی سمینارهای متعددی را نیز با موضوعات مختلفی چون آثار برتولد برشت، فضای صحنه‌ای، آثـــار کلاسیک و... برگزار کرده است. نمایش‌هایی را کارگردانی و در بسیاری دیگر به عنوان هنرپیشه ایفای نقش کرده است. او آثار جذابی را نیز به نگارش درآورده است کـــه دایناسورها نمونه‌ی برجسته‌ای از آن‌ها ارزیابی می‌شود. حق تکثیر: کلیه ی حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به مترجم است
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری