دنیای کوچک جوجه تنبل

دنیای کوچک جوجه تنبل

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمود برآبادی

توضیحات

شامل دو داستان «دنیای کوچک جوجه تنبل» و «آرزوی کوچک ثریا» برای کودکان میباشد. جوجه مرغ تنبل پس از شکستن تخم خود دلش نمی‌خواهد از تخم بیرون بیاید. ولى سرانجام وقتى گرسنه مى‏ماند به ناچار از تخم خارج می‌شود... محمود برآبادی نویسنده نام آشنای ادبیات کودکان و نوجوانان و از زمره پیشگامان این حوزه ادبی است. نیابت ریاست انجمن نویسندگان کودک و نوجوان و دو دوره داوری کتاب سال کودکان و نوجوانان و همچنین برگزاری جلسات نقد و بررسی داستان، حضور او را در این عرصه پررنگ تر نیز کرده و به حوزه های اجرایی و سیاست گذاری ادبیات کودک کشانده است. در کنار اینها، برآبادی داستان نویسی برای بزرگسالان را هم دنبال می کند و بازگردانی و بازآفرینی داستان های تاریخی برای بچه ها را نیز در کارنامه اش ثبت کرده است. حق تکثیر: انتشارات کانون دانش آموزان ایران - ۱۳۶۰ - تهران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری