دعا برای آرمن

دعا برای آرمن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ابراهیم یونسی

توضیحات

این رمان شرح زندگی خانواده‌ای است که در روستای ((شیروانه)) از توابع کردستان زندگی می‌کنند. روزی پدر خانواده ـ شیرآغا ـ متوجه حضور زنی در روستا می‌شود.این زن که ((داداآمین)) نام دارد و مسیحی است به همراه فرزند و سگش مهمان خانواده شیرآغا می‌شود. سرتیپ یکی از مالکان اطراف شیروانه از تنهایی و غریبی داداآمین سوصاستفاده کرده از او خواستگاری می‌کند. شیرآغا که خود را حامی این زن می‌داند, سرتیپ را از این کار منصرف می‌سازد. روزها می‌گذرد و داداآمین و کودکش زندگی آسوده‌ای را در منزل شیرآغا سپری می‌سازند. رفته رفته رابطه‌ای صمیمانه میان او و فرزندان شیرآغا ـ فاطمه و رحیم ـ ایجاد می‌شود.بچه داداآمین که روبیک نام دارد تحت حمایت شیرآغا بزرگ شده راهی مدرسه می‌گردد. اما روزی داداآمین نامه‌ای از برادرش دریافت می‌کند و ... حق تکثیر: ت‍ه‍ران‌: ن‍ش‍ر پ‍ان‍ی‍ذ، ۱۳۷۷
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

  • جهانبخش علیزادە
    (12:03)   1400/3/8
    گزارش تخلف گزارش تخلف دارد
    سلام. کجای داستان سرتیپ از دختر ارمنی خواستگاری میکند؟ مطمئنم کتاب را نخواندەاید

بارگزاری