خودکشی های عاشقانه

خودکشی های عاشقانه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

برنده‌ی جایزه‌ی نوبل یاسوناری کواباتاYasunari Kawabata در امریکا به خاطر رمان‌های بی‌نظیرش به شهرت رسید. این رمان‌ها عبارت بودند از دهکده‌ی برف، هزار درنا و یایتخت قدیمی. اما خود کواباتا معتقد بود که ذات هنر او را می‌توان در داستان‌های کوتاهِ کوتاهش در مجموعه‌ی Palm-of -the-Hand Stories پیدا کرد. کواباتا اولین تجربه‌های فرم را در سال ۱۹۲۳ آغاز کرد. کتاب اولش را با ۳۵ داستان کوتاه به چاپ رساند. در طول زندگی هنری‌اش گاه و بی‌گاه به فرم بازگشت کمااینکه آخرین کارش Palm-sized نام داشت که صورت دیگری از رمان دهکده‌ی برف بود. این اثر درست قبل از خودکشی‌ او در سال ۱۹۷۲ به چاپ رسید. این داستان از مجموعه‌ای که خود نویسنده بسیار دوست می‌داشت انتخاب شده که توسط انتشارات North Point Press در امریکا منتشر شده است. در این مجموعه «شاهد پرداخت زیبای نویسنده به موضوع همیشگیِ تنهایی، عشق، گذر زمان و مرگ هستیم. پرداختی که هیچ‌جای دیگر شبیه آن را نمی‌توانیم بیابیم.» داستان خودکشی‌های عاشقانه‌ را شاهکار او در زمینه‌ی داستان‌های کوتاه خوانده‌اند. یاسوناری کواباتا در سال ۱۹۶۸ به دریافت جایزه‌ی نوبل نائل آمد و در سال ۱۹۷۲ خودکشی کرد.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری