رساله ای در باب بردباری و مدارا

رساله ای در باب بردباری و مدارا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ولتر

توضیحات

. “رساله ای در باب بردباری و مدارا “، نوشته ولتر (نویسنده، ادیب ، مورخ و فیلسوف فرانسوی) است که با انگیزه واکاوی و پرداختن به شرایطی نوشته شده که به مرگ دردناک یک انسان بی گناه و فروپاشی خانواده اش می انجامد. زندگی مردی از شهر تولوز که قربانی خشونت بار تعصبات افراطی مذهبی مردم و حکومت می شود. تعصباتی که ریشه در سنت ها، نزاع های دیرپای مذهبی، همچنین قوانین و مقررات قرن هیجدهم میلادی در فرانسه دارد. ولتر برای مبارزه با این خشونت و تبعیض ها به حق خواهی از این قربانی تعصبات کور مذهبی بر می خیزد. او در پیکاری بی نظیر، گام به گام افکار عمومی و سیاستمداران را نه تنها وادار به اعاده حیثیت از این فرد که جزیی از اقلیت های مذهبی است می کند بلکه آنها را وامی دارد تا در آرا و اندیشه هایی که چنین قربانیانی می آفرینند نیز تجدید نظر کنند . شاید از اینروست که او را اولین فعال حقوق بشر مدرن در جهان می خوانند. حق تکثیر: واشنگتن، انتشارات عبدالرحمن برومند، ۳۱ دسامبر ۲۰۱۱
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری