در زمینۀ ایرانشناسی

در زمینۀ ایرانشناسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

به کوشش: چنگیز پهلوان در این کتاب چهارده گفتار درباره ایران‌شناسی از نویسندگان مختلف گردآوری شده است. این گفتارها به ترتیب عبارتند از: نگاهی گذرا به خاطرات‌نویسی در ایران/ چنگیز پهلوان، رستاخیز سهروردی/ علیقلی بیانی، وجه دیگری از اوزان نیمایی/ احمدرضا قایخلو، ژاندارمری در لرستان/ علی‌محمد ساکی، شهرهای ایران در دوران پارتیان و ساسانیان/ پرویز ورجاوند، ایران از دیدگاه دکتر ویلز/ علی‌اصغر سعیدی، سرزمین سترون/ عباس میلانی، بحران بازنشستگی/ کوروش اسدی، یادداشتی پیرامون ترجمۀ شعر از فارسی به آلمانی/ نیما مینا، حفظ امانت یا پیشرفت ...؟/ پرویز منصوری، ضرب‌المثل‌های «دوانی»/ عبدالنبی سلامی، بخشی از اسناد و گزارش‌های مربوط به مهاجران افغانستان در ایران/ چنگیز پهلوان و بخشی دیگر از اسناد مدرسۀ علوم سیاسی. همچنین در بخش دیگر این کتاب با نام عکس‌ها، تصاویری از نگاه دوربین چنگیز پهلوان و بهمن جلالی آورده شده است. حق تکثیر: به‌نگار،۱۳۷۰
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری