دراکولا

دراکولا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

دراکولا نام کتابی نوشتهٔ برام استوکر نویسندهٔ ایرلندی است که در سال ۱۸۹۷ منتشر شده و همچنین نام شخصیت اول این کتاب که یک خون‌آشام است. کتاب دراکولا به صورت یک رشته مکاتبات و صفحاتی از دفتر خاطرات شخصیت‌های داستان روایت می‌شود. شخصیت دراکولا مشهورترین خون‌آشام در ادبیات و سینما است و در آثار بسیاری که پس از کتاب برام استوکر به وجود آمده‌اند ظاهر شده‌است. اصلیت افسانه دراکولا از کشور رومانی نشات می‌گیرد که به دلیل هیجان و وحشت خاص این روایت به تمام نقاط دنیا منتقل شده‌است. این کتاب توسط جمشید اسکندانی به فارسی ترجمه و در سال 1376 منتشر شده است. موضوع رمان: در زمان های قدیم یک شوالیه به اسم لرد دراکول یک زن بسیار زیبا داشته و در آن زمان ها جنگی پیش آمده و لرد دراکول به جنگ رفته و چند وقت بعد از این که از زمان شروع جنگ گدشته خبری مبنی بر کشته شدن لرد دراکول به همسر او داده میشود که این عمل موجب خودکشی همسر او شده و وقتی که لرد دراکول به شهرش برمی گردد و از ماجرا با خبر میشود به خاطر این که سردار جنگ بوده و احترامی داشته نزد کشیش رفته و از کشیش درخواست مراسم دفن همسرش را دارد. اما کشیش و مردم به حرف او گوش نکرده و لرد دراکول شمشیر خود را که توسط آن هزاران روح را گرفته به کلیسا برده و آن را در مجسمه مسیح فرو می برد ناگهان خون از مجسمه جاری شده و لرد دراکول از آن خون می نوشد و ... حق تکثیر: تهران: ن‍ش‍ر ث‍ال‍ث‌‏‫، ۱۳۷۶
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری