دروغ های مقدس

دروغ های مقدس

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حامد ابراهیم پور

توضیحات

حامد ابراهیم پور در ۲۴ آبان ماه سال ۱۳۵۹ در تهران متولد شد. تحصیلات متوسطه در رشته علوم انسانی را در دبیرستان فرهنگ به پایان رساند وتحصیلات دانشگاهی خود را از سال ۱۳۷۷ دررشته حقوق دانشگاه تهران ادامه داد و کارشناسی ارشد در رشته حقوق عمومی می‌باشد. اولین مجموعه شعر او با عنوان یک مرد بی ستارهٔ آبانی مجموعه شعر اول او که شامل غزل، مثنوی، چهارپاره و نیمایی‌های سروده شده در طی سالهای ۱۳۷۴-۱۳۷۸ بود، توسط نشر تهران صدا درسال ۱۳۷۹ چاپ شده و جایزهٔ کتاب اول را در سال بعد ازآن کسب نمود. در سال ۱۳۸۷ "مجموعه‌ای ازغزلهای سروده شده درطی سالهای۱۳۷۸-۱۳۸۶ خود را در کتابی به نام دروغ‌های مقدس"توسط نشر "پرنده" روانهٔ بازار کرد. دراین کتاب "ابراهیم پور" سبک خاصی از غزل مدرن را به نام "غزل فرافرم" به خوانندگان خود پیشنهاد کرد. غزل "فرافرم" با ارتباط نزدیک بین سینما، شعرکلاسیک و داستان و تغییر فرم کلاسیک به تناسب تغییر راوی، فضا و زاویه دید، فضا، دید و امکانات زبانی جدیدی را به غزل سرایان امروز معرفی کرد. دروغهای مقدس درسال ۱۳۸۸ به عنوان برگزیده مشترک جایزهٔ شعر قیصر امین پور کتاب سال شعر جوان و نامزد نهایی کتاب سال جایزهٔ شعر خبرنگاران انتخاب شد. حق تکثیر: اجازه نویسنده
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری