درز

درز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عباس حکیم

توضیحات

عباس حکیم متولد 1310 در مشهد ، داستان نویس و نقاش ، در رشته ادبیات فارسی دکترا دارد و سال ها در دانشگاه تهران و دیگر مؤسسات آموزش عالی تدریس کرده است . از مؤلفان لغت نامه دهخدا در حروف «ه » و «چ» و همراه جمال میرصادقی و رضا بابا مقدم ، از نویسندگان پرکار مجلۀ سخن در دهۀ 1350 بود. در داستان هایش خیال رنگین دوران کودکی را تصویر می کند که در بزرگسالی رنگ می بازد . در عین حال می کوشد رنگ و بویی کنایی و استعاری به داستان ببخشد . مجموعه داستان هایش عبارتند از : پاشنه های برفی (1335) گل ریواس (1337) درز (1351) عیسی می آید (1356) نمایش نامۀ چشمه سبز (1356) چراغ های شهر ما (1372) مجموعۀ شعر بهار نارنج (1357) کتاب حاضر که در سال 1335 نوشته شد در سال 1351 منتشر شد . این کتاب برای آشنایی بیشتر دوستداران ادبیا ت داستانی با نویسندگان این مرز و بوم و سبکهای مختلف نگارش ایشان ، انتخاب شده است . حق تکثیر : ت‍ه‍ران‌: انتشارات ام‍ی‍رک‍ب‍ی‍ر، ۱۳۵۷.
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری