مجله کسب و کار هاروارد - دسامبر 2014: ارزانتر، سریعتر، هوشمندانه تر نوآوری کنید!

مجله کسب و کار هاروارد - دسامبر 2014: ارزانتر، سریعتر، هوشمندانه تر نوآوری کنید!

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی

توضیحات

مجله کسب‌وکار هاروارد، یک ماهنامه معتبر و مرجع در زمینه مدیریت و کسب‌وکار است که توسط دانشکده کسب‌وکار هاروارد منتشر می‌شود. خوشبختانه این مجله معتبر در ایران توسط نشر نوین به فارسی ترجمه شده و به صورت رایگان عرضه می‌شود. محتوا: 16 – استعداد: چرا مدیران منابع انسانی، مدیرعاملان موفقی می‌شوند؟! 20 – فرصت‌های شغلی می‌توانند عامل ناراحتی باشند! 22 – چگونه با استفاده ازنمودارها، دروغ می‌گویند! 27 – چگونه انجامش دادم: مدیرعامل دلتا و استفاده از تفکر خلاق برای احیای یک ایرلاین ورشکسته 30 – ایده شگفت؛ چگونه «قدرت جدید» را تسخیر کنیم؟ 42 – روشنگری؛ نـوآوری در پـرواز 48 – طی 90 روز موتور نوآوری سازمان‌تان را بسازید 52 – آزمون‌ها در کسب‌وکار؛ مطمئن شوید که تصمیمات شما، مبتنی بر داده‌های ناشی شده از آزمون‌های معتبر می‌باشد! 62 – رهبری؛ مدیران خوب، نوآوری را بیشتر با عمل کردن هدایت می‌کنند تا با گفته‌ها 72 – تصمیم‌گیری؛هوشمندتر کردن تیم‌ها 92 – مدیریت سازمان‌ها؛ چرا واحدهای سازمان‌ها به مشکل می‌خورند؟ 102 – داشتن تیم‌های مجازی کارآمد 107 - مطالعه موردی: افکار فرعی در زمینه تغییر استراتژی 112 - رهبری یک سیستم؛ باید در محیطی که کار می‌کنید، خود، افراد و زمینه‌ی آن‌را بشناسید
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری